Privát banki ügyfeleink a havi kapcsolattartást részesítik előnyben
Tavaly is megkérdeztük privát banki ügyfeleinket, mennyire elégedettek szolgáltatásainkkal, min szeretnének javítani. A korábban elvárt egyedi, taktikai ötletre is találtunk megoldást.
Ügyfeleink rendszeres visszajelzése fontos, éppen ezért 2019 őszén is elvégeztük ügyfél-elégedettségi felmérésünket privátbanki partnereink között. Ez utat mutat abban, miben érdemes fejlődnünk ahhoz, hogy minél magasabb minőségben szolgálhassuk ki igényeiket.
A felgyorsult befektetési világban rengeteg az információ, amit folyamatosan fel kell dolgozni, értelmezni, elemezni ahhoz, hogy megfelelő irányt vegyünk a portfóliók kezelésében. Nem véletlen, hogy a felmérés eredménye is azt mutatja, hogy privátbanki ügyfeleink több mint 90 százaléka a rendszeres, havi gyakoriságú kapcsolattartást és portfólió áttekintést tartja ideálisnak, amelyre privát bankáraink is nyitottak.
A legfrissebb kutatás szerint ügyfeleink kifejezetten elégedettek privátbankáruk szakmai felkészültségével, és a tárgyalások minőségével.
Az általunk kínált szolgáltatáscsomaggal ügyfeleink nagy része elégedett, viszont a visszajelzések alapján kevéssé kényelmesnek ítélték meg, hogy a brókeri szolgáltatás korábban különvált az egyéb befektetési, vagyonkezelési szolgáltatásoktól. Többen jelezték azt is, hogy az eddiginél több, egyedi taktikai befektetési ötletet várnak el privát bankjuktól. Erre válaszul hoztuk létre tavaly év végén a magyar piacon egyedülálló Multi Advisor modellünket, amelyben közvetlenül kapcsolatba léphetnek az Erste Befektetési Zrt. tőkepiaci kereskedőivel. Segítségükkel, ötleteikkel részvény, deviza és egyéb tőkepiaci termékekkel kereskedhetnek. Ez év második félévétől emellett már portfolió értékelő szolgáltatásunkat is igénybe vehetik, 2020 utolsó harmadában, illetve 2021-ben pedig elemzői csapatunk mutatkozik be. Ők azoknak az ügyfeleinknek nyújthatnak értékes szolgáltatást, akik vállalkozásuk értékesítését vagy generációváltást terveznek, mivel tőkepiaci elemző tudásukra építve szakértői véleményt tudnak adni a vállalkozásuk értékével kapcsolatban.
Köszönjük, hogy évről évre értékelik és segítik munkánkat!
*Vizsgált ügyfélkör: privát banki ügyfelek
Vizsgált időszak: 2019. október-november
Minta elemszám: N=215 (sikeres interjú)