Az Erste Bank jól vizsgázott válságkezelésből
Idén is elvégeztük ügyfél-elégedettségi felmérésünket, melynek eredménye – számunkra jól eső módon – azt tükrözi, hogy sikeresen vittük végig az elmúlt időszakot.
Tavasszal eddig még nem ismert helyzet elé állított minket az élet, a koronavírus miatt át kellett szervezni eddigi működésünket. A váratlan esemény technikai fejlesztéseket, az erőforrások újragondolását kívánta. Mindemellett az Erste Bank – ahogy korábban is – azt tartotta szem előtt, hogy ügyfeleit a lehető legmagasabb szinten szolgálja ki. Idén is elvégeztük ügyfél-elégedettségi felmérésünket, melynek eredménye – számunkra jóleső módon – azt tükrözi, hogy sikeresen vittük végig az elmúlt időszakot.
A vírushelyzet nem csak mindennapi életünkben, de a tőkepiacon is folyamatos változásokat hozott és hoz, amelyekre gyorsan kell reagálni, hogy a befektetések kezelése megfelelő irányt vegyen. Nem meglepetés, hogy privátbanki ügyfeleink 45 százaléka a korábbi évekhez hasonlóan továbbra is a havi gyakoriságú kapcsolattartást és portfólió áttekintést tartja ideálisnak, de sokan – 24% – még ennél is sűrűbben találkoznának bankárukkal.
A kiszámíthatatlanabb piaci környezet miatt talán még inkább felértékelődött a széles termékpaletta, amelyből nagyobb a választási lehetőség egy stabilabb portfólió kialakítására. Ezt ügyfeleink is az egyik legnagyobb előnyünkként hangsúlyozzák, és kifejezetten szeretik, ha új befektetési lehetőségeket ajánlunk nekik, a megkérdezettek 77,2 százaléka elégedett ennek gyakoriságával is.
A legfrissebb kutatás szerint ügyfeleink kifejezetten elégedettek privátbankáruk szakmai felkészültségével, a tárgyalások minőségét pedig a megkérdezettek csaknem 100 százaléka tartja kiemelkedőnek. Asszisztenseink lelkiismeretes munkája nélkül mi sem működnénk ilyen hatékonyan, ezért szinte kivétel nélkül mindenki – 92,3%-uk – nagyra értékeli ezt a kiszolgálási modellt.
Tavaly Budapesten új irodába költöztünk, ma már a HillSide irodaházban várjuk ügyfeleinket. Igyekeztünk elegáns, nyugodt környezetet teremteni, ezért különösen pozitív visszajelzés számunkra, hogy szeretik, kellemesnek tartják az új központ atmoszféráját.
Tavaly december óta dolgozunk Multi Advisor Modellben, amelyben lehetővé tettük, hogy ügyfeleink közvetlenül kapcsolatba lépve az Erste Befektetési Zrt. tőkepiaci üzletkötőivel, segítségükkel, ötleteikkel részvény, deviza és egyéb tőkepiaci termékekkel kereskedhetnek. Ez év második félévétől emellett már portfolióértékelő szolgáltatásunkat is igénybe vehetik. A tapasztalatunk ugyan még csak fél éves, de a rendkívül pozitív visszajelzés számunkra azt jelenti, hogy az új modell bevezetése jó döntés volt és ügyfeleink kifejezetten elégedettek. A szolgáltatásról érdeklődjenek privát bankáruknál!
Köszönjük, hogy évről évre értékelik és segítik munkánkat!
*Vizsgált ügyfélkör: privátbanki ügyfelek
Vizsgált időszak: 2020. január-június
Minta elemszám: N=374 (sikeres interjú)